18 augustus 1967 - 18 augustus 2007

Vier decennia geleden geboren op de Zaanse klei, maar sinds anderhalf jaar
met het hele gezin in tropisch Singapore. In veertig jaar gebeurt er van alles
en ontmoet je heel veel mensen in uiteenlopende omstandigheden. Op dit blog bijdragen
van een flink aantal van die mensen, met verhalen
uit een ver of minder ver verleden.
En natuurlijk met de allerbeste wensen voor de komende veertig jaar!

dinsdag 14 augustus 2007

Van Joyce Gillissen-Papousek

Welgefeliciteerd Ewout,

De jongste "van het stel" heeft nu ook de middelbare leeftijd bereikt. Je zult zien, er breekt een mooie tijd aan. Maar behoed je voor de midlife crisis!! Die ligt natuurlijk ook op de loer.
Tja, in het doorzenden van foto's ben ik nog altijd niet bedreven, nee, ik kan het niet. En het maakt in jouw geval ook niet uit, want ik heb er geen. Of ja, toch wel. Ergens moet een foto zijn, waarop jij staat tijdens een sinterklaaskoekenverfverjaardag van mij, met een piepkleine, twee weken oude Roemer in je armen. Je kon je ogen niet van hem af houden. Trotse vader van een zoon. Misschien zit deze foto alleen in mijn hoofd. Bij deze stuur ik je hem door.

Een heel fijne en bijzondere verjaardag wens ik je toe.

Liefs van Joyce
Amsterdam

Geen opmerkingen: