18 augustus 1967 - 18 augustus 2007

Vier decennia geleden geboren op de Zaanse klei, maar sinds anderhalf jaar
met het hele gezin in tropisch Singapore. In veertig jaar gebeurt er van alles
en ontmoet je heel veel mensen in uiteenlopende omstandigheden. Op dit blog bijdragen
van een flink aantal van die mensen, met verhalen
uit een ver of minder ver verleden.
En natuurlijk met de allerbeste wensen voor de komende veertig jaar!

maandag 13 augustus 2007

Van Fien

Lieve papa,
Hiep hoera, papa is jarig! Je bent nu tien keer zo oud als ik. Dat is veel!
Je bent mijn liefste papa en ik hoop dat je wel 100 keer zo oud word als ik. Natuurlijk schrijf ik dit niet zelf, daar ben ik nog een beetje te klein voor. Mama doet dat voor mij! Dat is dan weer het voordeel van altijd maar de kleinste zijn. Nog een voordeel is, dat ik geboren ben in het digitale tijdperk. Van mij zijn er hier dus wèl babyfoto's beschikbaar. Want mama kan mooi typen hoor maar plaatjes werken toch beter.
Kijk hier maar.
Kusjes van
Fien

Geen opmerkingen: