18 augustus 1967 - 18 augustus 2007

Vier decennia geleden geboren op de Zaanse klei, maar sinds anderhalf jaar
met het hele gezin in tropisch Singapore. In veertig jaar gebeurt er van alles
en ontmoet je heel veel mensen in uiteenlopende omstandigheden. Op dit blog bijdragen
van een flink aantal van die mensen, met verhalen
uit een ver of minder ver verleden.
En natuurlijk met de allerbeste wensen voor de komende veertig jaar!

zaterdag 18 augustus 2007

Van Ditte

Lieve Ewout,
“Waar ben je toch de hele tijd mee bezig?” vroeg je me gistermorgen nog, lichtelijk geïrriteerd. Nou, hier dus mee.
Om de grandioze 40e verjaardag die jij mij hebt bezorgd te evenaren, zo niet te overtreffen!, heb ik iets voor jou willen maken. Maar dan wel iets, waar niet alleen onze 'NBF's' in Singapore maar ook al die mensen die vandaag op afstand het glas op jou heffen, aan bij konden dragen. Dus voor het vullen van deze site heb ik hun hulp ingeroepen. En wat heeft dat niet opgeleverd!

Het is hartverwarmend om te zien van hoeveel mensen er hebben gereageerd op mijn verzoek om iets voor jou uit hun geheugen op te diepen. De meest uiteenlopende verhalen en herinneringen worden hier naast elkaar gelegd en vormen zo een beeld van jouw leven van de afgelopen veertig jaar. In die periode heb je al deze mensen ontmoet en hebben jullie levens elkaar geraakt. Dat dit voor al deze mensen ook iets betekent, blijkt uit de bijdragen die zij allen hebben ingezonden.
Voor mij bevestigt dat de wijze waarop jij in het leven staat: aimabel, hulpvaardig, belangstellend en geestig.
Je bent een mooi en goed mens en ik ben blij en trots dat ik
naast jou sta. Van harte gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag!
Liefs,
Ditte

PS Hou me ten goede: we gaan NOOIT naar Palmizana!

PPS Voor de niet internet-veteranen onder ons: er zijn verscheidene 'doorklik-momenten' op de site. Klik op de grijze lettertjes (zoals 'Palmizana' hier net boven) en je komt er vanzelf!
En: afbeeldingen kun je vergroten door er op te klikken.

Geen opmerkingen: